חזרה למעלה
50% הנחה על כל הקולקציה החדשה!
whatsapp
לוגו נסיס
נגישות

baby

צ'אט

שאלות ותשובות

הזמנות

כיצד ניתן לבצע קניה?

מה שאת צריכה לעשות - להכנס לאתר או לאפליקציה שלנו, לבחור את המוצרים שאת מעוניינת להזמין, לסמן את המידה הרלוונטית עבורך, ולהוסיף אותם לסל הקניות ע"י לחיצה על "הוסף לסל".

עכשיו תוכלי להשלים את תהליך הקניה מתי שתרצי, ולהסתכל בסל הקניות שלך בכל רגע נתון, ולערוך את המוצרים שבחרת, או להשלים את הרכישה ע"י לחיצה על "קופה".

כעת תוכלי לבחור – האם לסיים את הרכישה כאורחת, או האם להירשם עם פרטייך האישיים.

לאחר מכן תצטרכי לבחור את שיטת המשלוח, ולמלא את פרטי התשלום – והחבילה שלך תצא לדרך!

אנחנו כבר נשלח לך לכתובת המייל שהזנת את החשבונית, ונעדכן אותך בהודעת SMS כשהיא יוצאת מהמחסנים שלנו.

 

עוד לא ביצעתי הזמנה דרך האינטרנט, האם אפשר לקבל עזרה?

בוודאי, ובשמחה (:

שירות הלקוחות שלנו זמין בכל עת בכתובת המייל: support@nesis.co.il

ובימים א'-ה' החל משעה 8:00 בבוקר ועד לשעה 17:00 אחר הצהריים בטלפון: 077-9970987

 

כיצד ניתן לבדוק את סטטוס ההזמנה שלי?

תוכלי לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות שלך.

על מנת לבדוק את סטטוס ההזמנה שלך לחצי כאן

לאחר מכן הזיני בעמודה הראשונה הנקראת - "מספר מזהה משלוח בחברת המשלוחים" את המספר המזהה שקיבלת בהודעת SMS ע"י חברת השליחויות צ'יטה (ההודעה נשלחת ברגע שההזמנה יוצאת מהמחסן).

 

שיטות המשלוח שלנו:

במידה ובחרת באופציית "משלוח לנקודת איסוף קרובה לבית" – תקבלי הודעת SMS כשההזמנה יוצאת מהמחסנים שלנו, והודעת SMS נוספת עם כתובת ושעות פתיחת מרכז האיסוף כשהזמנתך הגיעה וממתינה לאיסוף.

במידה ובחרת באופציית "משלוח עד הבית" – תקבלי הודעת SMS כשההזמנה יוצאת מהמחסנים שלנו, והודעת SMS נוספת עם זמני ההגעה של השליח, כשהמשלוח בדרך אלייך.

 

כיצד ניתן לבטל הזמנה שכבר בוצעה?

אין בעיה, שירות הלקוחות שלנו זמין בכל עת בכתובת המייל: support@nesis.co.il

ובימים א'-ה' החל משעה 8:00 בבוקר ועד לשעה 17:00 אחר הצהריים בטלפון: 077-9970987

 

כיצד ניתן לשנות כתובת בהזמנה שביצעתי?

אין בעיה, שירות הלקוחות שלנו זמין בכל עת בכתובת המייל: support@nesis.co.il

ובימים א'-ה' החל משעה 8:00 בבוקר ועד לשעה 17:00 אחר הצהריים בטלפון: 077-9970987

 

משלוחים

שיטת משלוח:

זמן אספקה:

עלות משלוח:

חברת שילוח:

שליח עד הבית

1-5 ימי עסקים

19.90 (חינם בקניה מעל 199 ₪) 

צ'יטה משלוחים

איסוף מנקודת חלוקה

1-5 ימי עסקים

9.90 (חינם בקניה מעל 199 ₪)

צ'יטה משלוחים


 

נבהיר כי "יום עסקים" כהגדרתו לעיל הוא - כל יום, למעט - יום שבת, יום שישי, ימי שבתון, ערב ראש השנה, שני ימי ראש השנה, ערב יום הכיפורים, יום הכיפורים, ערב חג ראשון של סוכות, חג ראשון של סוכות, ערב שמיני עצרת של סוכות, שמיני עצרת של סוכות, ערב ראשון של פסח, ראשון של פסח, ערב שביעי של פסח, שביעי של פסח, ערב חג השבועות, חג השבועות, פורים, יום העצמאות ותשעה באב.

 

תוך כמה זמן נחוץ לאסוף את החבילה?

במידה ובחרת לאסוף את החבילה מאחת מנקודות השילוח – ניתן לאסוף את החבילה עד 7 ימים.

אם ואין באפשרותך לאסוף את החבילה בזמן, צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו אשר זמין בכל עת בכתובת המייל: support@nesis.co.il

ובימים א'-ה' החל משעה 8:00 בבוקר ועד לשעה 17:00 אחר הצהריים בטלפון: 077-9970987

 

האם ניתן לשלוח מישהו אחר שיאסוף את החבילה במקומי?

בוודאי, החבילה שלך תימסר בהצגת הקוד הסודי שקיבלת בהודעת SMS ברגע הגעת המשלוח לנקודת המסירה, אותו תוכלי להעביר למי שתרצי על מנת שיאסוף בשמך את החבילה.

 

החזרת פריטים

מעוניינת להחזיר פריט? מה עושים?

בתוך חבילת ההזמנה נמצא דף ששמו "טופס החזרה", בטופס זה נמצא הסבר מלא כיצד ניתן לבצע החזרה של מוצר או מספר מוצרים.

בדף זה צריך לסמן את סיבת ההחזרה, ולהדביק על גבי האריזה שלנו את המדבקה שמצורפת לטופס ההחזרה – שעליה כתובה הכתובת שלנו

כעת תוכלי להחזיר את הפריט או הפריטים בדואר רשום ללא עלות.

זיכוי התשלום יתבצע ע"י זיכוי אמצעי התשלום שבו השתמשת ברכישה.

לכניסה ל"מדיניות החזרות" לחצי כאן

איבדת את המדבקה? אין שום בעיה! צרי קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו ונדאג לשלוח לך את המדבקה במייל – וכל שיהיה עלייך לעשות הוא להדפיס את המדבקה ולהדביק אותה על גבי האריזה.

שירות הלקוחות שלנו זמין בכל עת בכתובת המייל: support@nesis.co.il

ובימים א'-ה' החל משעה 8:00 בבוקר ועד לשעה 17:00 אחר הצהריים בטלפון: 077-9970987

 

תוך כמה זמן החבילה תגיע לחברת נסיס?

החבילה ע"י דואר ישראל – תגיע אלינו תוך 14 ימי עסקים, כשהחבילה תגיע נצור עמכם קשר במייל או בטלפון. במידה ועברו 14 ימי עסקים ולא יצרנו קשר נא צרו עמנו קשר בטלפון 077-9970987 בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 17:00, ונטפל בעניין באופן מיידי.

 

מידות והתאמה

לא יודעת איזו מידה להזמין?

חברת נסיס הינה חברה ישראלית ולכן המידות שלנו תואמות למידות ישראליות ולכן נמליץ להזמין את המידה הרגילה והנפוצה אצלך בארון.

בנוסף, תוכלי גם להסתכל במדריך המידות שלנו שם נמצא כל המידע שצריך.

לטבלת המידות לחצי כאן

 

אבטחת מידע

האתר והאפליקציה מאובטחים באמצעות פרוטוקול Pci/Dss, כך שהתקשורת בין הדפדפן לאתר מוצפנת.

האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

טלפון

כתובת מייל

כתובת

פותח ע"י
© 2019 Nesis | כל הזכויות שמורות

טלפון

כתובת מייל

כתובת

© 2019 Nesis | כל הזכויות שמורות
ראשי
משאלות
קטגוריות
סל קניות
0
חשבון